Lowpoint

Känns som om min dåliga sluta-blogga-inställning har hoppat på mig igen och jag gillar det inte! Känner att det är en massa jag vill skriva om och dela med mig av men jag orkar fan aldrig sätta igång datorn.. Men idag hände det iaf! Efter några timmar i skolan så pulsade/haltade jag genom snön hemmåt och nu sitter jag och katten och tittar på teve. Ska försöka vara ambitiös lite längre fram och göra min matteläxa. Men nu ska jag rada upp det jag funderat på sista tiden;

- Nu i dagens moderna samhälle där alla bloggar, twittrar och facebookar (?) så skriver de om de är på semester. Hur smart är det? Särskilt på facebook där alla ser vad du heter och vilken stad du bor i. Det är bara att kolla eniro och sen så rensar någon smart jävel din lägenhet medan du sitter och dricker öl någonstans. Idioti.
- Jag har sovit med lampan tänd i två nätter nu. Det har jag aldrig gjort innan, inte ens när jag var liten. Men nu kan det inte hjälpas; jag är inte överförtjust över att sova själv. Det hjälper inte heller att grannen hade inbrott för några dagar sedan. Jag börjar bli lite smånervös.
- Jag har tagit bort stygnen i knät! Det gjorde inte ont direkt, men att titta ner på mitt knä och fortfarande se två gapanade hål fick mig att tappa lite förtroende för dagens moderna läkarkonst. Är det inte meningen att stygnen skall sitta kvar tills såret läkt? Tydligen inte, nu skall jag istället vara tejpad i två veckor. Känns ju tryggt. Och inte nog med det - jag har fan cp-ont i knät! Kan inte ens sova på sidan. Låter det gå några dagar till sen så ringer jag doktorn.
- I lördags var det en liten sammankomst hemma hos mig. Först tittade vi dock på Toves nya lägenhet och jag måste säga att den verkligen var jättefin! Hoppas att hon får stanna där nu bara. Men iaf, pizza införskaffades på hemvägen och sen så blev jag lite småinvaderad av en massa trevliga människor! Den siste gick inte förrän vid halv 3 och då var jag rätt trött och mörbultad. Men det var det värt, det var en väldigt trevlig kväll :) Favorit i repris bör anordnas snarast!
- Och jag och Tove umgicks igår :) Haha, fika, shopping och annat mys samt planering inför nästa vecka! Wihoo, nu smäller det för henne, mig själv och Sophie! Undrar om vi vågar eller om vi backar ur i sista stund? Antar att vi får se när det väl inträffar ;)

Vad har hänt i era liv?

Kommentarer
Postat av: Sophie

Jag vågar, jag vågar :-D Hahahahaha! Ska bli asgött!

2010-02-23 @ 17:21:32
URL: http://sherbetsfiffi.blogg.se/
Postat av: Sophie

Oh, jag & Jörgen ska inte sitta på akuten då som sist, utan vi deltar i favorit i repris! ;) fast det blir första gången för oss xD Hahaha! Var det Kris som gick sist? :-D Typiskt ungrare ^^ haha

2010-02-24 @ 14:24:03
URL: http://sherbetsfiffi.blogg.se/
Postat av: Ruuth

Hej!

Mitt liv e rärr trist just nu dricker Modifast så det står mig i halsen dax för min op 8/3.

Krya på dig

Kramar från "Ruuth"

2010-02-25 @ 03:36:34
URL: http://lenalisajohansson.blogg.se/

Här skriver du din åsikt:

Namn:
Stammis?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Ingen reklam, tack!

Trackback
RSS 2.0