Känner mig på något läskigt sätt förföljd

Jag har egentligen inga ord för vad som nyss hände. Det var liksom bara väldigt konstigt att tre personer hade addat mig på msn, jag menar, hur ofta händer det nu för tiden? Alla bor ju på facebook.. Men iaf, jag frågar snällt och trevligt vem det är som addat mig, till svar får jag en lång utläggning på engelska om hur.. hm, stor, han är. Ursäkta, liksom? Vad är detta för pervers jävel? Blockerar och frågar nästa - får exakt samma svar, t.o.m samma ordföljd. Drar därför slutsatsen att det rör sig om samma person. Den här gången frågar jag var han fått min adress ifrån. Det svarade han inte på utan började fråga ut mig om jag ville kolla på hans nakenbilder på den och den hemsidan. Vad i helvete är detta?? Och vem? Han börjar prata om att  han fått min adress på nån hemsida och runt det ögonblicket börjar jag bli riktigt jävla nervös. Orolig. Jag blockerar återigen. Vågar inte ens fråga den tredje utan trycker på den lilla blockera-knappen som nu hunnit bli en kär vän. Är detta något sjukt skämt från någon som jag råkar ha ett horn i sidan på? Hur moget är det egentligen att lägga ut min mejladress så att en massa perversa snuskgubbar kan fantisera? Ge fan ut er egen adress istället. Det här är fan inte okej.

Kommentarer
Postat av: Jörgen

Ta och sök på deras msn adresser så kanske du kan få upp namn, efter det är det lätt att få tag på deras adresser och beställa hem skit till dom eller posta saker på deras msn etc.

2010-02-02 @ 20:06:40
Postat av: Sophie

Ja, verkligen :O det är inte ok!

2010-02-02 @ 20:07:50
URL: http://sherbetsfiffi.blogg.se/
Postat av: Sanna

För inte så länge sedan råkade jag ut för exakt samma sak! :O

2010-02-03 @ 16:31:23
Postat av: Patrik/Lange

Hände mig med, fast det skulle då föreställa "tjejer" som skrev till mig

2010-02-03 @ 16:48:35

Här skriver du din åsikt:

Namn:
Stammis?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Ingen reklam, tack!

Trackback
RSS 2.0