Inte bara jag som firar fredagen

Tror att lille Jocke har fest i lägenheten ovanför.. Hör en massa hög musik dunka genom några högtalare som är strategiskt placerade i det rummet som ligger över mitt. Great.

Eller nej.. Hör Le Freak med Chic.. Måste vara hans päron.. Men iaf, antar att jag får vara glad för det lilla - hellre bli tvingad att lyssna på hög musik än höra dem ha sex eller något annat vuxen-förbjudet (sex och samlevnad är strikt för människor som inte är äldre än eller i ålder med ens föräldrar).

Kommentarer
Postat av: Sophie

Ja, verkligen :-D Haha, vi är nog tvillingar after all med bara ett års skillnad xD Vi är lika långa,tittar på likadana koftor, samma skostorlek och vi är blonda ^^



Haha, jo, men Toves student är FÖRE Sweden Rock ;) så, jag ska inte missa Toves student heller, jag ska ju sjunga på hennes skiva ffs! ^^



Vi ses kanske imorgon! :-D :*

2010-02-19 @ 19:07:33
URL: http://sherbetsfiffi.blogg.se/
Postat av: Sophie

Svar: Amen, amen, jag har ju sagt förlåt :( du fick ju en metalbibel! :-D Inte alla som får ;)

2010-02-20 @ 10:29:02
URL: http://sherbetsfiffi.blogg.se/

Här skriver du din åsikt:

Namn:
Stammis?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Ingen reklam, tack!

Trackback
RSS 2.0