Ännu mer förfärad. Och förvånad.

Blev som sagt sjukt skum igår när den här idioten addat mig.. Satt och funderade lite och loggade sedan in på min gamla adress, hade ett svagt minne av att jag blivit addad där också.. Kollar adressen och ser fan att de stämmer överens. Vad fan är detta? Min gamla adress har på något sätt lokaliserats och då jag aldrig är inloggad där så har man istället letat upp min nya. Vem fan är så ihärdig om att utsätta mig för den här skiten?? Men grattis, iaf, du har lyckats, vem fan du än är. Nu har jag en pervers 50åring på halsen. Känner mig så sjukt jävla uppskattad.

Kommentarer
Postat av: Sophie

Fy fan vad läskigt! Kan du inte gå till polisen om detta?

2010-02-03 @ 13:06:02
URL: http://sherbetsfiffi.blogg.se/

Här skriver du din åsikt:

Namn:
Stammis?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Ingen reklam, tack!

Trackback
RSS 2.0