Valborg

Planerna inför fredagens Valborgsfirande verkar för tillfället vara mer eller mindra lulliga. Det enda jag vet är att jag vill prova på det riktigt studentfirandet i Lund, antingen i Stadsparken eller i Lundagård. Det beror lite på vart mina kära klasskompisar blir av. Men om vädret tillåter så röstar jag för att vi ses i Lund under dagen och att fika/mat medtages. På kvällen kommer majoriteten av studenterna att dra vidare till diverse nationer så då får vi väl dra tillbaka till Malmö. Pildammarna bjöd ju på fina minnen förra året, inte sant? Så det är planen jag röstar för.. Skriver det här eftersom jag vet att ni (kollektiv med bihang) läser trots att ni inte låtsas om det. Men vi kan prata mer om det i veckan.


Kommentarer
Postat av: Sophie

Jag och min man har diskuterat med tvillingarna och Elén & Jimi samt Michelle och kommit fram till att vi kommer nog ha picknick i Pildammsparken och se på kören och elden :) ni kan ju ansluta er till oss när ni kommer till Malmö? :)

2010-04-26 @ 22:16:12
URL: http://sherbetsfiffi.blogg.se/

Här skriver du din åsikt:

Namn:
Stammis?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Ingen reklam, tack!

Trackback
RSS 2.0