Valborg

Till Spritbolaget ränner jag och bankar på dess port
Jag vill ha nåt som bränner bra och gör mig skitfull fort
Expediten sade goddag, hur gammal kan min herre va?
Har du nåt skägg, ditt fula drägg?
Kom hit igen när du fått skägg!


Nu behöver jag inte bry mig om sådant längre, jag har ju hunnit fylla 20! Gammal i gamet nu, haha.. Men iaf, hade en trevlig födelsedag med min lilla mamma på stan med middag osv.. Har inte så mycket detaljer faktiskt, firade ju faktiskt min födelsedag redan i söndags.
Men iaf. Valborg idag och sitter för tillfället i Veberöd hemma hos Ed. Planerna gällande Lund sket sig eftersom vädret aldirg vill samarbeta med någon av mina planer för tillfället. Strunt samma. Förkrök och med Guitar Hero, eller hur det nu stavas, och sen så blir det mer mys hemma hos Tove. Bålet skall avnjutas i Pildammarna ikväll. Ses i dimman!

PS; Måste gratta Patrik också som lyckades komma in på Musikhögskolan! Han kommer bli en underbar musiklärare <3

Kommentarer

Här skriver du din åsikt:

Namn:
Stammis?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Ingen reklam, tack!

Trackback
RSS 2.0