1e April

Denna horribla dag återkommer oturligt nog vartenda år och jag blir lika grundlurad varenda gång. Jag hatar det. Och nu med åren, ju mer skaptisk jag blivit, desto mer kritisk är jag till allt som sägs denna dag. Usch, det är nästan lite jobbigt. Men iofs, hellre detta än att vara så naiv att man går på vad som helst.

Även om det är tråkigt att bli lurad så är det dock alltid lika kul att lura andra. Fast varför måste det vara just idag? Det är väl lika kul alla dagar på året? Eller? Typ när jag lurade i Ola klamydiahistorien.. Haha, kanske inte min smartaste idé, men hans min var verkligen obetalbar xD Lovar att inte göra om just det dock ;)

Nu väntar jag på att den lilla apan ska komma ut ur duschen och sen så får vi se vad resten av dagen bjuder på. Jag vet att jag ska hem till Tove lite iaf, men dit skall dock inte Ola med. Antar att vi får vara utan varandra en natt till..


Kommentarer
Postat av: Sophie

Vi ses iaf hemma hos Tove och du kan få krama mig & Jörgen lite om du vill ^^ haha!

2010-04-01 @ 18:06:36
URL: http://sherbetsfiffi.blogg.se/

Här skriver du din åsikt:

Namn:
Stammis?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Ingen reklam, tack!

Trackback
RSS 2.0