Med lördagen kommer sovmorgonen

Idag sov jag till lite över 11, gott folk. Det händer inte ofta, kan jag lova. Tydligen är jag också väldigt gullig när jag sover, det intygade Ola eftersom han vaknade en halvtimme innan mig och sedan fördrev tiden med att titta på mig. Gulligt? Vettefan.
Men iaf, anledningen till denna absurda ovana att sova länge beror ju på fredagens strapatser. Skola, lunch på stan med Ola, sov middag, plugg, lagade mat, klubbkväll på Thomas Sabo (ska fota mina nya älsklingar inom kort) och sedan Golden med kollektivet, Jörgen, Sophie, Julia och Anton. Och en av tvillingarna, glömde dock vilken av dem det var xD Tror det var Alex, är inte säker. Men iaf, planerna på Deep krakelerade då ingen av oss var särskilt danssugna, så istället bar det av till karaokebaren Ice på Bergsgatan. Victor och Sophie gjorde en vacker tolkning av Paranoid medan Lange sjöng en låt av Phil Collins. Vid tvåsnåret pallade varken jag eller Ola mer så det blev bussen hem till mig. Sov underbart gott.
Ikväll så blir det att åka in till Lund igen - dags för den sista Novischfesten. Jag känner typ ingen som ska dit, så jag antar att det blir att lägga fram den trevliga och sociala sidan av mig. Kan ju inte sitta ensam en hel kväll, det hade förstört det hela.
Men nu gott folk så måste jag plugga, min labbrapport kommer snart ta död på mig. Försökte få Jörgen att hjälpa mig igår men det gick inget bra.. Vet inte vart felet ligger, kanske någon annan kan hjälpa mig?

Kommentarer
Postat av: Anna

Felet ligger väl i labbrapporter över huvud taget?!

2009-09-26 @ 14:54:13
URL: http://snotra.blogg.se/

Här skriver du din åsikt:

Namn:
Stammis?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Ingen reklam, tack!

Trackback
RSS 2.0