Måndag igen

Men man överlever, inte sant? Gick upp 6 som vanligt och tog bussen lite i 7. Slutade halv 3 och kom hem till mitt lilla kök och började göra storkok på kycklinggryta (gissa vad jag ska äta resten av veckan??). Men nu sitter jag här, snackar lite med Jonas och Sophie och ska strax fortsätta med mina uppgifter i ellära.. Pissetråkigt.

Men just det! Jag pratade med Tove och Sophie och kom fram till att det blir fika hos mig på onsdag nån gång efter 6. Om man vill komma så kommer man, men det är ju bra om man meddelar först. Puss


Kommentarer
Postat av: Sophie

I'll be there, jag tar med mig kakor, haha, om jag har några... :S

2009-09-21 @ 19:59:50
URL: http://sherbetsfiffi.blogg.se/
Postat av: Annie

Typiskt det är så långt... :(

2009-09-21 @ 23:21:03
URL: http://anniesliv.blogg.se/
Postat av: Ola

Om jag hinner tittar jag in, blir nog vid niotiden. Försöker se till att jag kan komma tidigare än det dock.



Kanske sover hos dig?

2009-09-22 @ 09:12:35

Här skriver du din åsikt:

Namn:
Stammis?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Ingen reklam, tack!

Trackback
RSS 2.0