Lugn och ro? Vad ska jag med det till?

Det är vid tillfällen som detta nu man önskar att man hade en bärbar dator istället för en stationär. De håller ju på att renovera ute på gården och borrar upp asfalten = en jävla liv. Jag kan varken plugga eller sova i det här och jag hade faktiskt planerat att göra både ock. Fan då. Men ja, det blir väl lugnt om en liten stund då de har lunchrast iaf. Får väl gömma borren medan de är borta. Jag gillar inte riktigt heller det faktum att de står precis utanför mitt fönster och ser typ varenda dammråtta. Jag gillar inte heller att de skrämmer bort kisen med sitt satanistiska oljud. Dumma HSB som vill ha en förändring på gårdarna. De har ju sett likadana ut sen 70-talet, varför ändra på ett redan fungerande koncept?

Kommentarer
Postat av: Ola

Det var ju lite synd att du inte kan sova, kanske får möjlighet till det lite senare kanske, innan du skall till MQ ;)



Ses ikväll förhoppningsvis älskling.

2009-09-30 @ 14:24:53
Postat av: Annie

Förändring förnöjer :)

2009-09-30 @ 15:15:27
URL: http://anniesliv.blogg.se/

Här skriver du din åsikt:

Namn:
Stammis?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Ingen reklam, tack!

Trackback
RSS 2.0