Åkesjukemedicin is the shit

Eller ja, de hjälper iaf mot mitt illamående som har jagat mig nu i typ två veckor. Och nej, jag är inte gravid. Men börjar bli jävligt less på det iaf och tog till drastiska åtgärder för att bli av med det - jag knarkar nu åkesjuketabletter. Helt okej, har faktiskt ätit ordentligt vid varenda måltid idag :)

Var i skolan från 8-17 idag.. Segt, men eftersom jag slutar 12 alla andra dagar i veckan så kan jag nog stå ut med det. Labbade hela eftermiddagen med Margaretha och det gick faktiskt väldigt bra. Kom fram till att en del av mattekunskaperna faktiskt fastnat i skallen ändå (tyst tackbön till Henrik). Är hemma nu iaf och väntar på att maten ska bli klar och sen så ska jag göra mig i ordning för kvällens festligheter. Ska bla se om jag kan hitta något klädesplagg som inte känns alltför luddigt att ha på sig. Och så ska jag lokalisera Sophies present som jag köpte för en evighet sedan och som ligger intryckt någonstans i garderoben ;) Kom på igårkväll att den ens existerade, tur att jag inte kom på det imorgon typ xD

Men nej, jag borde försöka plugga lite, eller iaf skriva ner de saker som jag och den lilla norskan kom fram till på labben idag. På återseende imorgon (om jag hinner) eller på söndag. Puss och kram

Kommentarer
Postat av: Anonym

Soft schema du har... Verkar som att du har roligt. Säg till om du vill få gränsvärden definierade med två sidor uträkningar. Kan fixas! (Det och mycket annan matte som du kan behöva...)

2009-09-05 @ 12:25:13

Här skriver du din åsikt:

Namn:
Stammis?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Ingen reklam, tack!

Trackback
RSS 2.0