Uppehåll

Lika bra att jag säger det nu - kommer inte att ha mycket tid att blogga den här helgen. Imorgon så ska jag råplugga, sen kommer Emma och masserar mig (välbehövligt!). Efter det så ska jag skriva min sista tenta för det här året. Ypperligt! Är dock sjukt stressad just nu, är inte alls lika lugn som jag var förra veckan inför mekaniken.. Då hade jag insett att det är okej att kugga, tyvärr verkar det som om jag glömt bort det nu.
Efter tentan blir det middag med mina kära klasskamrater innan vi drar vidare till maskeradfesten på Vildanden. Kan inte bli annat än trevligt! (Dessutom får man ju en chans att glömma bort den katastrofala tentan). Vet dock inte riktigt vad jag ska ha på mig - min nya klänning och masken jag fick låna av Sophie eller ska jag vara gladiator? Hm, får sova på saken..
På lördag ska jag skriva min sista labbrapport och så blir det fika med Ola och Tove. Men Sophie och Lange, ni ska väl också med?!
Men iaf. detta är nog vad jag hinner med just nu, bloggar väl mer på söndag om jag har något att dela med mig av.
Puss på rumpan

Kommentarer
Postat av: Patrik/Lange

Tove har övertalat migg att delta i fikan :)

Bara vi inte fikar för sent, eftersom jag ska till Cornelis maskis senare

2009-10-30 @ 11:10:42
Postat av: Sophie

Ja, jag kan också delta i fikan ^^ men bara det inte blir försent. Vid lunch? För vid halv 4 kommer min Jörgenlainen och då ska vi påbörja festandet av Halloween ^^ och klä ut oss xD

2009-10-30 @ 22:15:25
URL: http://sherbetsfiffi.blogg.se/

Här skriver du din åsikt:

Namn:
Stammis?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Ingen reklam, tack!

Trackback
RSS 2.0