Idag är det fortfarande onsdag

Projektarbete
Väldigt känslosamt samtal med Louise <3
Shopping med Anna och Tove
Fika med Lange
Insikt i nörderiets näste på Djäknegatan
Fick en inbjudan till Johns 20årskalas
Middag
Svenska B stilanalys

Så.. det är min dag hittills. Faktiskt helt okej, mår bättre nu än vad jag har gjort på länge :) Som sagt - tänk vad en liten (stor?) diskussion kan göra för ens mentala hälsa. Ska fortsätta plåstra om vår relation imorgon, hon och jag. Det kommer bli bra, särskilt med tanke på att vi ska göra vad vi gör bäst - shoppa och fika. Vet dock kanske inte hur bra idén egentligen är med tanke på att hon har shoppingproblem och jag har beslutsångest. Men vi ska se hur det slutar, kan ju inte bara ställa in en shoppingrunda sådär! Det är ju en dödssynd!
Ikväll så är det egentligen klubbkväll på MQ. Ville dit men eftersom jag uppehöll mig lite för länge i stan idag så får jag sitta här hemma nu med min dumma stilanalys.. Shoppade också lite idag. Hittade verkligen världens hetaste strumpbyxor på Åhlens! Det är svårt att beskriva hur de ser ut, kanske får ta en bild när jag inviger dem på lördag.. hehe.
Just det, ska passa på att göra lite reklam också - Tove har fått en idé om att vi ska spela brännboll och grilla nästa onsdag. Låter inte helt fel, inte sant? Tallriken i Pildammarna. Be there. Det satsar vi på. Om vädret tillåter.

Kommentarer
Postat av: Anna

Jag är också glad att det löste sig, Inte kul när ni håller avstånd. Shoppa skor är bäst!

2009-05-13 @ 22:11:16
URL: http://snotra.blogg.se/
Postat av: Stina

Kolla in filmen om Stoppa barn misshandeln på min blogg. HEMSKT =( Mvh Stina

2009-05-13 @ 23:14:50
URL: http://stiiiinas.blogg.se/
Postat av: Sophie

Sv: vad händer hos honom på lördag? :)

2009-05-13 @ 23:46:15
URL: http://sherbetsfiffi.blogg.se/
Postat av: Isabelle

Sv: Jaha, händer det inget kul på Valborg där? :)

2009-05-14 @ 13:36:19
URL: http://isabellejo.blogg.se/

Här skriver du din åsikt:

Namn:
Stammis?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Ingen reklam, tack!

Trackback
RSS 2.0