Uppdatering

Eftersom jag varit lat och sovit bort typ hela helgen så känner jag att det är dags att uppdatera lite. Jag har varit på Emmas student, likaså på Olas. På fredagen var det dags för min egen. Det var frukost hos Martina, en högljudd promenad till skolan, hemliga riter i Mediateket och en runda på flotten. Efter det var det utspark, flakåkning, hem, mat, presentöppning och sen Hipp med underbara människor. Saknar bilder därifrån, men jag träffade iaf majoriteten av klassen, dansade med en snobbig Procivitaselev och åt nattamat med Ola, Julia, Victor, Manne, Ata och Amanda. Under själva studenten så visste jag inte om jag skulle skratta eller gråta, det var verkligen en väldigt tvetydlig dag. Men nu i efterhand så ser jag tillbaka på det hela som en av de roligaste dagarna i mitt liv. Synd att man inte kan ta studenten två gånger, inte sant?



I torsdags tog som sagt lilla Emma studenten.. Som hon har längtat!

  

Matvraket var först på plats, likaså hennes syster. Själv var jag "hedersgäst" och till bordskavaljer hade jag lille John.

 

Samma dag tog ju Ola studenten. Jag missade släktkalaset men Ola, Tove, Lange och jag möttes på L'Angelos för lite kvalitetstid och firande av den lilla apan.

 

FREDAG!! Då var det dags för min egen student. Med blandade känslor begav jag mig till Martina på morgonen för frukost. Max, Manne, Martina, Rebecca och Anna är taggade till tusen! Vi övade på studentsången och drack skumpa innan vi begav oss mot vår sista dag på Einar Hansen.

    

Väl där mötte Per upp oss i en småländsk folkdräkt (!). Sen så var det dags för fotografering efter mycket tjo och stim. Lena ser lite rädd ut, men jag tror mest att hon är rädd för att mista oss fullkomligt. Enligt henne själv, som hon så fint sedan sa i sitt tal, så har hon fasat för vår student ändå sedan första dagen i ettan. Stackars henne, men vi kommer också att sakna henne. Hon är ju som en extra-mamma!



Vi kan bete oss ibland, hehe. Här är vi i alla vår prakt - Världens bästa Nh06n



Tjejerna i klassen. Bjuder såå på den här bilden..

  

På väg till hemligheterna i Mediateket.. Tal, stipendieutdelning och möss-skrivning.

  

Väl på flotten efter att vi sprungit genom "bron". Tal, sång, mat, betygsutdelning och tårar.



Efter utsparken från flotten var det dags för flakåkning. Här är vår fina banderoll - man ser väl utan problem att vi är en naturklass?

   

Peppade på flaket. Det var sjukt roligt, trodde inte att en skumpig färd på en lastbil kunde ge en sån adrenalinkick! Ville inte att det skulle sluta. Det ville nog inte de andra heller. Här ser vi iaf Manne och Maja, en Julia som lyckligt sjunger till "Det snurrar i min skalle" (vilket det gjorde på oss allihopa, hehe), Daniel, Valdemar, Annie och mig själv (smått hysterisk??).

  

Väl hemma kom det en massa människor.. En del överraskningar för den delen! :)

 

Den här tjejen har äntligen hittat hem till mig från Nya Zeeland! Tack!! Jag grät när jag såg henne, haha, så mycket har jag saknat henne! På den andra bilden ses Therese och Neil.

 

Martin, Jimmy, Ola och Emma var några fler av de som gjorde min dag oförglömlig. Tack för allt!

Har som sagt inga bilder från Hipp, men jag, Victor, Ola, Lange, Anton, Julia, Anna, Camilla och Emma gjorde dansgolvet osäkert! Fy vad roligt vi hade! Men vem säger att vi inte kan göra om det? En kväll med sina vänner är ju inget svårplanerat, inte sant?

Kommentarer
Postat av: Ola

Grattis till Oss! :D men du kunde väl hittat en snyggare bild på mig?



KLART vi får dra till Hipp igen, var svin kul!

2009-06-08 @ 19:33:25
Postat av: Patrik/Lange

Hipp igen nån dag. Jag säger inte emot ^^



Ola är jättevacker på alla bilder där hans nuna är med ;P

2009-06-08 @ 22:15:00
Postat av: Therese

aaa jag är hemma :D har saknat dig också. ses snart :D ring mig i dagarna

2009-06-08 @ 22:25:28

Här skriver du din åsikt:

Namn:
Stammis?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Ingen reklam, tack!

Trackback
RSS 2.0