Ny vecka - ny start?

Kanske det.. Gick iaf upp kl 7 imorse och var hos sjukgymnasten kl 08,00! Var tvungen att få mitt knä undersökt, det har spökat i fem månader snart.. Fick iaf konstaterat att jag har en skada på främre korsbandet och av denna anledning skall jag nu gå till sjukgymnasten en gång i veckan i x antal veckor. Wihoo.. Men jag tror att det kan bli bra ändå, hon som är ansvarig för mig är verkligen jättetrevlig :)

Igår så jobbade jag (vilket jag redan berättat), men jag nämnde nog inte att jag fick lite besök under kvällen! Sophie, Ola och Tove förgyllde min kväll med skitsnack, shampoo-cider och en massa glass. Det var verkligen välbehövt.

Och vad mer? Jo, det där med att visa respekt och hänsyn.. Glömt redan?

Jaja.. Ska göra mig i ordning och dra till jobb nu iaf. Skriver kanske mer om mina äventyr senare ikväll. Ni andra kan väl sola åt mig på stranden idag eller något? Puss och kram


Kommentarer
Postat av: Sophie

Tack själv för en välbehövd afton! Ja, du får komma hem till mig en dag och prova dem, dem sitter ganska tajt på mig :/ så, jag får nog sälja dem xD

2009-06-29 @ 14:17:18
URL: http://sherbetsfiffi.blogg.se/

Här skriver du din åsikt:

Namn:
Stammis?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Ingen reklam, tack!

Trackback
RSS 2.0