Lätt oinspirerad

Men jag bloggar ändå. Har varit på stan med Sophie och Tove idag. Mitt enda inköp - en halvporrig klänning från H&M (kommer bli populär dock, hehe). Träffade även Erik och Ola en liten stund. Det var typ allt. Eller nej, Sophie och Tove sjöng Singstar på Gustav! Jag skrattade så mycket att jag grät, herregud.. Men de bjöd på en show iaf :)

Men till er som är inräknade till teatern (alla är iofs välkomna, det är ju fri entré, men ni kan väl säga till iaf så att vi vet om vi skall vänta) imorgon, fredag; Jag vet nu vart vi ska (!) och att det börjar kl 19,00. Dock vet jag inte när vi skall vara där, men om vi behöver ta platser så bör vi ses på Lilla Torg kl 17,00. Gällande mat så bör alla ha ätit innan, men jag tror att vi kan ta fika med oss. Men imorgon så vet jag mer, skall nämligen gå dit och fråga, så jag hör av mig under dagen.. Efter teatern så röstar jag för en runda på Möllan. Synes och höres!

Kommentarer
Postat av: Patrik/Lange

Kors i Jösse namn! Detta skall bli en trevlig utflykt!

2009-06-25 @ 18:53:53
Postat av: Sophie

Jag är på! Så är även Siri! ^^ vi ses och höres! Jag röstar för Möllan efteråt ja!

2009-06-25 @ 23:39:08
URL: http://sherbetsfiffi.blogg.se/

Här skriver du din åsikt:

Namn:
Stammis?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Ingen reklam, tack!

Trackback
RSS 2.0