Veckan då vi gjorde Varberg osäkert

Kollektivet begav sig som nämnts till Varberg för att umgås och ha semester. Det blev en massa god mat, skitsnack och lite små utflykter och äventyr. Ullared var ju verkligen grädden på moset för min del, gjorde några riktigt fynd faktiskt. Det gjorde jag även i Göteborg. Tyvärr så hade vi inte riktigt strandväder en enda dag så det blev väldigt mycket Nord och Syd (som nu för evigt kommer vara starkt sammankopplat med Varberg). Hajens lågprismarknad var också en hit, likaså besökte vi ett antal olika outlets, bla MQ, erotik och Vagabond. Inga fynd där dock.
Är lite seg i skallen just nu och kommer inte ihåg allt som hänt, så ni får gärna påminna mig. Annars så får ni njuta av bilderna, helt enkelt :)



Tre väldigt glada pojkar första dagen i Varberg. Pizza och öl till lunch mitt i ingenting.

 

Strandbilder. Vattnet var jättefint, men jag badade inte en enda gång av olika anledningar: För mycket tång, för kallt vatten, vågor och annat äckligt som lurade under ytan.

 

Såhär såg området vi bodde i ut. Väldigt mysigt måste i Åskloster :)

  

På väg till Göteborg och i Göteborg! Väldigt mysigt.

  

Under dagen roade vi oss kungligt. Lekte på en lekplats i Haga, fikade, åt god middag, second hand-shoppade (ni kommer älska min odd mollykofta!) och snackade skit. Tog tåget hem vid halv 11 på kvällen. Snacka om heldag!



Fullkomligt älskar den här bilden av någon anledning. Dock så har jag aldrig förstått grejen med tumkrig, eller vad det nu heter.. Taget på restaurangen i Göteborg.

   

I en leksaksbutik i Varberg, Tove trillade ner i sumpmarken och vad Lange gör vet jag inte riktigt. Men kul var det iaf!



Den här bilden får avsluta äventyret för min del. Fast det kommer kanske upp fler senare, både Tove och Lange var ju flitiga fotografer :)

Kommentarer
Postat av: Sophie

Tumkrig is the shiet! :D det är jätteroligt! Jag & Victor sysslade mycket med det när vi var små ^^

2009-07-14 @ 23:08:45
URL: http://sherbetsfiffi.blogg.se/
Postat av: Ola

Varberg, Världens bästa Varberg!

2009-07-14 @ 23:14:15
Postat av: Patrik/Lange

Varberg 4 lajf!

2009-07-15 @ 14:01:38
Postat av: Victor the man

Det var la nice det =D

2009-07-15 @ 18:54:45

Här skriver du din åsikt:

Namn:
Stammis?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Ingen reklam, tack!

Trackback
RSS 2.0