Semester



Det blir Rhodos ändå.. Spännande. Har dock redan ångest över att åka. Det blev verkligen inte bra senast jag fick för mycket tid att tänka.. Helst av allt så hade jag bara velat ha honom med mig. Då vet jag att allt hade varit mycket bättre <3 Åker nästa vecka iaf och blir borta i 15 dagar.. Sen så är jag hemma ca en halv vecka innan skolan börjar. Missar också hela Malmöfestivalen. Fuck. Men vill man ha lite färg så vill man. Men det kommer ändå bli ensamt. Fan. Ångesten är överväldigande. Är det inte meningen att man skall längta efter semestern?

Kommentarer
Postat av: Sophie

Du, Grekland är skööööönt! God mat och sooool! Försök och njuta, gumman ;)

2009-08-03 @ 23:06:10
URL: http://sherbetsfiffi.blogg.se/
Postat av: Ola

Kollektivet finns här nu, det kommer finnas här när du kommer hem. Tänk inte för mycket. NJUT av värmen!

2009-08-04 @ 01:32:12
Postat av: John

Det är meningen att man ska njuta av värmen och vattnet när man är på semester.. att tänka är det man lämnar hemma.

2009-08-05 @ 08:21:07
URL: http://johnboy.blogg.se/

Här skriver du din åsikt:

Namn:
Stammis?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Ingen reklam, tack!

Trackback
RSS 2.0