Tisdag - 38 dagar kvar..

Jag har studiedag :) Och det är av den anledningen jag tror att jag har blivit sjuk - jag är ju ledig och därför passar kroppen på att utsätta mig för all djävulskap den kommer på. Mina njurar är så ömma att jag knappt kan stå upp rakt, febern gör att jag yrar lite smått och så är jag konstant kissnödig. Underbar ledighet, inte sant?
Men ändå, idag så ska jag ju till Lund och träffa den externa handledaren. Det var egentligen meningen att jag skulle möta Ata och Louise i stan, men med tanke på att jag inte ens kunde gå den lilla sträckan till Ica igår så kan jag ännu mindre ta mig upp till Triangeln idag. Jag blir alltså hämtad :)

En sak jag har funderat på (på tal om ingenting) är om det är något fel på vårt ventilationssystem. När man står i badrummet så är det enda man hör ett konstant stönande från ventilen. Eftersom jag inte tror att grannarna är kapabla till att ha sex varenda gång jag är i badrummet så drar jag slutsatsen att det är något annat. Kanske ett djur? Fast.. vilka djur stönar?

Och just det, imorgon blir jag gammal! Jag fyller 19. Det är ju inte stort, det är ju verkligen det året där man inte får göra något alls som man inte fått året innan. Nästa år dock, haha. Ska ha hit lite folk imorgon alltså. Vill inte egentligen eftersom studenten är så pass nära och det är samma människor, men mamma var väldigt envis på den här punkten så.. 

Vad mer? Man märker att våren verkligen är på väg nu.. Blommor överallt, pollenallergi, fågelkvitter och ljusare kvällar. Det är verkligen underbart och tanken på att det bara blir ljusare och ljusare gör att jag blir gladare för var dag. Och året har ju varit underbart hittills - tänk då hur bra sommaren kommer att bli. 

Kommentarer
Postat av: Patrik/Lange

Jag har börjat få ont i ögonen, så gräspollen-säsongen håller kanske på att köra igång?

2009-04-28 @ 15:52:20
Postat av: Sophie

Nej, 19 år är ingen ålder, det är precis som att vara 17, en sån där onödig mellanålder xD

Däremot 20! Jag ska ha en JÄTTEFEST! :D

2009-04-28 @ 17:11:07
URL: http://sherbetsfiffi.blogg.se/

Här skriver du din åsikt:

Namn:
Stammis?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Ingen reklam, tack!

Trackback
RSS 2.0