Klädångest.

Alltid samma, konstant återkommande problem - Vad ska jag ha på mig?
Känns som om jag har provat mig igenom halva garderoben nu, men inget känns helt rätt, om ni förstår vad jag menar. Var lite sugen på att ta en vit byx-body-dress-sak som varit mammas. Den är verklingen skitfräck, men jag kom fram till att jag nog kommer att frysa ikväll eftersom den är liten, tajt och gjord av linnetyg. Provade klänningar istället, kom fram till att det var för uppklätt. Tog då en lång skjorta med ett skärp i midjan, men kände mig återigen för uppklädd eftersom skjortan är riktigt fin! Så, nu sitter jag här. I bara byxor och underkläder. Längre kom jag inte.


Kommentarer
Postat av: pelle

Tss, I-landsproblem. Men yo, jag hajar ditt problem! ;D

2009-04-30 @ 18:56:49
URL: http://pellespersonliga.se

Här skriver du din åsikt:

Namn:
Stammis?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Ingen reklam, tack!

Trackback
RSS 2.0