Idag så är det torsdag (tror jag iaf)

Av någon anledning så klagar folk på att jag inte uppdaterar bloggen tillräckligt ofta.. Konstigt, tycker att jag är rätt så aktiv om man jämför med många andra.. Men iaf, skolan har ju börjat igen och det är precis lika segt som jag minns det. Inget nytt på den fronten, alltså. Igår hade jag NP Sv B vilket gick rätt så bra. Drog hem till Lange på eftermiddagen, vi satt på hans veranda och drack kaffe tills jag skulle till Intiman och titta på "Skimmer" med klassen. Väldigt speciell, måste jag säga.. Idag så blev jag positiv överraskad när jag förstod att vi slutade kl 14 istället för 16. Firade med att köpa en tröja xD Åt även lunch med Victor och Tove, och vad skulle inte förgylla min dag om inte detta? Tack för trevligt sällskap ;)
Just nu fördriver jag mest tiden, skjuter upp träningen med bloggande, läxläsning och snack i telefonen.. Jag kommer nog inte få tummarna ur röven för att gå ut och springa idag heller xD

Kommentarer

Här skriver du din åsikt:

Namn:
Stammis?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Ingen reklam, tack!

Trackback
RSS 2.0