Limhamn Limeburners vs. Ängelholms Jonstorp

Axel förlorade. Bajs också. 2-4 på hemmaplan måste ha svidit reält. Skyller på att Axel inte fick spela så mycket i sista perioden, för det var då allt blev fel för Limhamn. Men men, det var kallt men kul där i ishallen. Något som jag är väldigt stolt över är att vi hittade dit på första försöket! Haha, slå det..

Alexsandra hade inte så bra koll på alla regler osv, men en sak hade hon klart för sig - hockeyspelare har grymt snygga rumpor, haha.  Axel, nr 25, är nånstans där bakom målet förresten..

Men nu så ska jag göra mig fin, ska ut på stan med mamma. Men jag får inte glömma att gå inom skolan för mitt utvecklingssamtal heller. Jag kan inte påstå att jag är orolig, det kommer säkert att gå bra.. *svälj*

Kommentarer

Här skriver du din åsikt:

Namn:
Stammis?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Ingen reklam, tack!

Trackback
RSS 2.0