Helg? Vart då?!

Den försvann.. Helgen! Den jag längtat efter! Vad hände? Jag bara jobbade och sov, typ.. Och pluggade.. Och pratade i telefon.. Och sov lite till. Hmm, hur löser jag detta? Veckan nu kommer ju att bli hemsk. Igen. Herregud, vad jag behöver jullov och det är snart! Nh06n - Vi får börja nedräkningen.. Ni andra - bara haka på..
Får väl se fram emot nästa helg då. Återigen är jag fullbokad, kommer nog inte ens hinna sova på nätterna, men det ska nog bli en bra helg, en kul en.. Och jag förväntar mig något dyrt och rosa! Haha, intern humor är bra ibland..

Kommentarer
Postat av: John

Hej söt. Kul att få höra att du mår bättre igen :)

2008-11-23 @ 20:32:49
URL: http://johnboy.blogg.se/

Här skriver du din åsikt:

Namn:
Stammis?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Ingen reklam, tack!

Trackback
RSS 2.0