Första dagen tillbaka i skolan

Och det var segt, så segt.. Kommer dit och får veta att första lektionen är inställd för det första..  Sedan så är det nya schemat hemsk.. Och så har jag alldeles för mycket att göra. Satt kvar i skolan till efter sex idag, var hemma efter halv 7. För lång dag för min smak. Väl hemma så väntade en torr macka och ännu mer läxor.. Håller på att gå in i en vägg. Att folk sedan nästan kräver ens uppmärksamhet både för det ena och det andra tär ännu mer. Låt mig andas lite!

Kommentarer
Postat av: John

Förlåt söt, men vi kan inte rå för att vi tycker om ditt sällskap :-*

2008-11-04 @ 09:59:34
Postat av: Sophie

Nej, men halloj, så menar du verkligen att du inte kan hålla mig sällskap på Barista halv 5 imorgon? :O ska jag sitta där själv IGEN med grabbarna!? :D (ingen fara, gums om du inte kommer, jag bara driver med dig...)men du får gärna komma! Jag bjuder på kaka.

2008-11-04 @ 17:24:10

Här skriver du din åsikt:

Namn:
Stammis?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Ingen reklam, tack!

Trackback
RSS 2.0