Bättre?

Vet inte om det har löst sig. Men vi ska iaf träffas och prata lite, se så att vi inte glömt hur man beter sig. Vi får se hur det blir sedan.
Folk säger till mig att det är dags att avsluta det, att jag behöver vara själv lite. Kanske de har rätt. Jag har så mycket att göra jag inte ens sover på nätterna. Jag har ännu mindre tid till att vara världens mest perfekta flickvän.. Han har för mycket tid och försöker VERKLIGEN att vara världens bästa pojkvän. Tyvärr så har jag inte tid att uppskatta allt han gör.
En plugg-paus kanske hade varit passande? Fast  det är tragiskt att man ska behöva avsluta eller "dra ner" på ett förhållande pga skolan.. Det är inte klokt egentligen. Men som sagt - ska träffa honom på söndag kanske. Får se hur det går då. De senaste dagarna har ju inte varit världens bästa. Har inte gråtit så mycket på länge. Har mina axlar, som tur är.. Har faktiskt kommit vissa av dem ännu närmare nu efter allt det här. Det är jag glad över <3 Det gör det hela lite lättare.

Kommentarer
Postat av: John

Vi ska få det till att bli bättre Stella, hur vi än väljer att göra :-*

<3

2008-11-14 @ 09:33:33
Postat av: Louise

Älskade lilla gumman. I´m here for you, just let me know!

Snart e de torsdag, tänk så ;)

<33

2008-11-15 @ 20:06:45

Här skriver du din åsikt:

Namn:
Stammis?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Ingen reklam, tack!

Trackback
RSS 2.0