Tentaångest..

Eller nej. Skulle snarare kalla det nervositet - känner ändå att jag kommer klara den här tentan om jag inte får fullkomligt hjärnsläpp imorgon. Jag är snarare mer orolig över nästa veckas utmaning. Har dock besämt mig för att prova en ny pluggtaktik - bli av mer oron och överskottsenergin på Friskis. Ska börja med gym idag och på onsdag så blir det spinning. Måste ju för knänas skull också, annars får jag garanterat skäll av ortopeden längre fram..
Men nej, skall återgå till pluggandet nu. Inte för att det direkt intresserar mig, men jag känner mig själv - kommer bli väldigt nervös om jag inte pluggar alls dagen innan tentan. Men jag tror det löser sig som sagt. Om inte annat får jag hitta något som tröstar mig. Typ ett par skor, det sitter ju aldrig fel..

Och just det! Tove klarade uppskrivningen idag. Grattis gumman!

Kommentarer
Postat av: Sophie

Grattis till Tove ja! :D

2010-01-11 @ 18:31:37
URL: http://sherbetsfiffi.blogg.se/
Postat av: Annika

Håller tummarna för att det gick bra!

2010-01-14 @ 12:14:53
URL: http://bringblingtoeverything.blogg.se/

Här skriver du din åsikt:

Namn:
Stammis?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Ingen reklam, tack!

Trackback
RSS 2.0