Konstigt

Stella, 10 år och överlycklig, står på grusvägen på Mikaeli Marknad och väntar på att Pedalens Pågar ska spela. Detta coverband för Kal P. Dal med Stefan i täten skall förgylla kvällen, han har ju lovat henne att spela precis vilken låt hon vill. Det blev inte riktigt så dock, han kunde inte "Caroline", men "Jonnie" sitter alltid lika bra. "Till Stella!" utropar han innan han drar igång den mest kända av Kal P. Dals ballader.

Ljusa minnen. Kändes av den anledningen väldigt konstigt när pappa idag berättar att hans flickvän hittat honom död hemma i deras lägenhet. Det är synd, riktigt tragiskt. Han var ju jämngammal med mina föräldrar, och de vill jag ju ha kvar många år till. Men jag antar att vi aldrig är riktigt beredda på ödets nyck, inte sant?

Kommentarer
Postat av: Sophie

Svar: Ja, fast kan vi ta Pandora när jag får lön? Jag får min lön den 25:e :) Oh, jamen, jag är på! :-D Dessutom är det billig öl på Ice på fredag :) och cider. 20 KR!



Och vem har dött? :-s fattar inte.



Puss!

2010-01-13 @ 22:44:49
URL: http://www,sherbetsfiffi.blogg.se/
Postat av: Annika

Hemskt när någon går bort i förtid!

2010-01-14 @ 12:14:19
URL: http://bringblingtoeverything.blogg.se/

Här skriver du din åsikt:

Namn:
Stammis?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Ingen reklam, tack!

Trackback
RSS 2.0