För nära för att vara hälsosamt

Höll på att köra över en kanin idag. Inte okej. Den var så söt i sin vinterpäls, den verkade så mjuk. Dock var den lite korkad också, varför hoppa ut mitt i motorvägsavfarten där det kunde kommit en mycket mindre uppmärksam människa än mig och rullat över den och inte ens ångrat sig? Idioti. Men iaf, bromsade nog i sista sekunden, jag såg hur kaninen försvann under huven. Rullade fram en liten bit men såg ingen lealös liten kropp, så jag hoppas att den lyckades hoppa undan i sista stund. Jag vet att det är meningen att man ska köra över allt under knähöjd, men jag kunde verkligen inte köra över den lilla pälstussen. Jag är alldeles för blödig för sådant.

Kommentarer
Postat av: Sophie

Hej Stella! Du kan ju inte köra på allt xD Har du inte varit nära på köra på en man med sin hund också? :P ajabaja! När kommer nyårsbilderna!? :D

2010-01-10 @ 16:32:16
URL: http://sherbetsfiffi.blogg.se/

Här skriver du din åsikt:

Namn:
Stammis?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Ingen reklam, tack!

Trackback
RSS 2.0