"You can not touch without being touched"

Newton var en riktig poet, inte sant? Han har så himla rätt.. Man kan ju bli berörd på så många olika sätt, både fysiskt och psykiskt. Det är också svårt att välja vilket man föredrar, jag antar att det beror på situationen. Just nu vet jag vad jag vill ha iaf - den fysiska. Tvåsamhet slår ensamhet vilket jag lider av just nu. Tycker inte om att sova själv, tycker inte om att vakna själv heller. Då är det mycket bättre att ha någon där, någon hos mig som berör vid mig, både fysiskt och känslomässigt. Livet känns nämligen mycket ljusare då. Önskar att han ville komma bara..


Kommentarer
Postat av: Ola

Du vet jag vill komma Stella.. Men kan inte. Jag lider lika mycket som dig..

2009-09-22 @ 21:23:52

Här skriver du din åsikt:

Namn:
Stammis?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Ingen reklam, tack!

Trackback
RSS 2.0