Torsdag

Återigen dags att dela med mig av vad jag lullat med på senaste tiden. Igår så drog skolan igång på riktigt med föreläsningar i ellära och något annat som jag redan har glömt. Slutade redan kl 12 så jag och min nyfunna bekantskap Julia från Skellefteå (eller hur fan det nu stavas) gick på stadsvandring i Lund. Vi lyckades bla lokalisera AF-borgen, stadsbiblioteket, Botaniska trädgården, Hemköp (!) och lite annat trams. Efter det var det dags för oss på LUNA att spela brännboll. Dock, eftersom vi är speciella och inte som alla andra, så kunde vi ju inte spela med "normala" regler. Man kunde bla skrapa ihop extrapoäng genom att slå iväg bollen med tex en plasthink, ett tangetbord eller en smörkniv. Var dock tvungen att gå innan turneringen var slut så jag vet inte riktigt vem som vann.. Vet bara att biologerna lyckades hitta kårkossan Boris (fråga inte) så de fick ju bonuspoäng.

Började röra mig hemmåt vid halv 7, fock blir det ju aldrig som man tänkt sig så jag var hemma lite efter 8.. Skyller på mamma, men det kan ju också ha varit mitt fel också.. Fast bara lite.

Idag var det att gå upp tidigt som fan igen (kommer aldrig att vänja mig) för att bege mig till skolan. Två föreläsningar, en svår och en tråkig, och sen så bar det av mot Värnhem och lunch med Ola. Tog en runda till Einar Hansen och hälsade på Lena och kollade in fotoboken. Där såg ut som vanligt, men på något konstigt sätt så kändes det ändå inte som hemma längre. Antar att det är Lund som gäller för min del nu. Efteråt bar det av för att införskaffa Sophies 20årspresent :) Hoppas att hon blir glad, det vet jag att jag hade blivit iaf. Och imorgon är det ju dags att fira henne. Möllan, Golden, 2100. Ses där.

Tror inte att jag kommer ha tid att blogga imorgon, schemat är nämligen skittajt. Det är skola, kårmöte på Månen, hem, middag, Eddie, Möllan. Hinner jag? Vettefan, jag är inte wonder woman heller.. Vi får se, jag kanske har tagit mig lite vatten över huvudet den här gången. Men samtidigt så är det bra, det ger mig mindre tid att tänka, vilket jag uppskattar. Det blir inte bra då nämligen..

Kommentarer
Postat av: Annie

Ja Sara ska hjälpa mig i helgen så att jag kan få en snyggare design. Är så trött på den gamla fula. Ja visst är jag flitig :D Har bättrat mig som jag lovade

2009-09-03 @ 17:22:30
URL: http://anniesliv.blogg.se/
Postat av: Sophie

Jag tror nog att jag kommer bli glad :) jag är fan redan glad xD Hahah! Vi ses där! Puss!

2009-09-03 @ 19:18:39
URL: http://sherbetsfiffi.blogg.se/
Postat av: Julia

Det känns lite tungt att veta att jag kunde ha varit med och spelat brännboll med biologerna mot er fysiker. men men!

Appropa ditt sms! Jag hade mobilen hemma och kom nästan precis hem, vi hade kvällsmöte på jobbet.. Tror dock inte att jag kan imorgon, det blir för bökigt plus att jag måste spara mina sista slantar. Men en fika på söndag är väl inte fel?

2009-09-03 @ 21:04:43
Postat av: Sophie

Sv: haha, get used to it ;) från och med nu är jag mörkhårig! ^^ och jag är supernöjd! :D

2009-09-03 @ 23:00:19
URL: http://sherbetsfiffi.blogg.se/

Här skriver du din åsikt:

Namn:
Stammis?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Ingen reklam, tack!

Trackback
RSS 2.0