Snabbis

Borde döpa om bloggen till Snabbisbloggen, inte sant?
Men har mycket och göra idag som alla andra dagar, men måste bara berätta att jag och Lange spenderade kvalitetstid ihop över en kopp kaffe igår. Väldigt mysigt! Och så får jag inte glömma att jag ser ut som en zombie av trötthet, spenderade natten hos Ola (har dock inte med varandra att göra), och viktigast av allt - Idag så blir Tove myndig! Lilla älsklingsgumman, du och Sophie skall få vars ett hyllningsinlägg lite längre fram när jag har tid, jag har inte glömt bort er! Men nu kallar fysiken på mig igen, bloggar kanske mer imorgon om det inte blir ett besök på Pub Rydberg eller på SSK. Får se helt enkelt. Puss



En bild på mig och Langeliten.. Alltid lika trevligt :)



Och födelsegrisen får vi ju inte glömma :) Grattis gumman, älskar dig <3


Kommentarer
Postat av: Tove

Haha naw gumman! Jag älskar dig med! <3

2009-09-15 @ 23:42:10

Här skriver du din åsikt:

Namn:
Stammis?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Ingen reklam, tack!

Trackback
RSS 2.0