Måndagen är verkligen värst i veckan

Hade problem att sova inatt, 46 h var tydligen inte tillräckligt.. <3 Upp 6 imorse, utan att vara det minsta utvilad. Det var verkligen en händelserik vecka! Fredagen med Tove och co. blev verkligen jättelyckad :) Tyvärr så hade veckans aktiviteter tagit ut sin rätt, så trots att jag var pepp som fan på att gå ut och dansa så höll jag på att somna vid bordet på Golden redan vid halv 12.. Så det blev inte Deep för mig den här gången heller. Men nästa gång, då ska jag fan ta mig knapra piller om jag så måste!
Lördagen bjöd på Ikea och annat trams. Skippade maskeraden på kvällen av två anledningar - hade ingen bra outfit samt att jag led av akut sömnbrist. Sov istället. Massor.
I söndags blev det en runda ut till jobb för att se om det kommit in något fint. Inget wow, tyvärr, så jag gick hem tomhänt. Lagade middag hemma och sen så blev det dags för plugg. Efter fyra timmars labbrapportsskrivande, tror ni fan inte att datorn hänger sig? Självklart gör den det! Så underbart jävla typiskt.. Så det blir bara att börja om idag. Wihoo..
Idag var det ju jobbigt att gå upp som sagt. Seg som fan begav jag mig till bussen kl 06,50. Väl på Södervärn mötte jag min senaste bekantskap Simon. Han var dock ännu segare än mig så det blev mest att sitta och småprata. Väldigt trevlig kille, får introducera honom för er andra :)
Efter skolan gick jag och Julia och köpte biljetter till fredagens Novischfest. Sittning med trerätters och sedan Melody Club live hela natten, kan det bli bättre? Jag tror att det blir en underbar kväll iaf.
Dock så känner jag att det har blivit väldigt mycket skola på sista tiden.. Kollade i min almanacka och kom fram till att fredagen den 2e oktober ser väldigt mysig ut.. Ska vi hitta på något då, kära vänner? Kanske äta, spela spel och snacka skit? Eller kanske bege oss någonstans? Saknar er när jag är i Lund, det är ju inte samma sak utan er..


Kommentarer
Postat av: Ola

46h är faktist inte tillräkligt... Verkligen inte. Fikan på Ikea var myssig :)

2009-09-14 @ 18:01:12
Postat av: Patrik/Lange

Haha, jag syns knappt för Tove är ivägen XD

2009-09-14 @ 18:04:03
Postat av: Ellinor

Svar: Det lät gott! Tack för tipset:)

2009-09-14 @ 18:15:55
URL: http://sharpen.blogg.se/
Postat av: Julia

Du får inte glömma Morotsman på lördag Stella! :O

Morotsman!

2009-09-14 @ 18:51:35
URL: http://itismedicine.blogspot.com
Postat av: Sophie

Oh, jag är med på bild, jag är med på bild, vad kuligt! Jo, vi kan väl försöka hitta på något då kanske ^^ Laserdome? ^^

2009-09-14 @ 19:05:29
URL: http://sherbetsfiffi.blogg.se/
Postat av: Anna

Inte den 2:e, men den 3:e är jag hemma i skåneland... Fika?

2009-09-14 @ 21:42:19
URL: http://snotra.blogg.se/

Här skriver du din åsikt:

Namn:
Stammis?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Ingen reklam, tack!

Trackback
RSS 2.0