12 sidor senare..

Visst har jag varit produktiv idag med 12 sidor labbrapport? Jag har hunnit mer än hälften också vilket innebär att jag blir klar med resten imorgon :) Men iaf, ska strax till Mobilia och besöka vip-kvällen på MQ. Ska se om jag hittar något fint som värmer mig i höstmörkret. Annars så är jag rätt seg, har hostat som fan hela eftermiddagen och har mest pimplat te och gravt överkonsumerat honung. Men jag är periodare, var inte oroliga ;)
Annars? Nej, inget särskilt alls. Längtar till helgen, jullovet, min födelsedag, sommarlovet.. Ja, listan kan göras lång, men det känns alltid som man längtar mer när det är som jobbigast i skolan.

Och just det, Annapanna, du är inte ensam om att ha tentaångest, det har jag hade sedan vi började för en månad sedan. Det är liksom kroniskt vid det här laget. Men du kommer ju ner i helgen, hoppas att vi hinner ses lite på söndag innan du drar igen ;) Annars kanske jag våldgästar på ditt lilla kalas lördagkväll! Saknar dig iaf, kommer nog till götet i november och håller dig i handen lite, för visst är det jobbigt att inte ha kommit lika nära de nya människorna som man var med de gamla. Men det kommer, det lovar jag oss båda :)

Men nej, nu ska jag åka iväg, får väl skriva mer imorgon om min lilla kvällsshopping. Puss på rumpan!

Kommentarer
Postat av: Anna

Kom du på lördag! Kalaset blev inställt... Var glad att du inte ska tenta envariabelanalys för Bernhard Behrens! Jag vill aldrig se en jäkla hyperbolisk trig funktion igen!

2009-09-30 @ 22:02:15
URL: http://snotra.blogg.se/
Postat av: Sriwanna

sv: jag tittar inte på greys. hehe är inte så mycket för dem dära sjukhus serierna. ;)

2009-09-30 @ 23:16:25
URL: http://sriwanna.blogg.se/

Här skriver du din åsikt:

Namn:
Stammis?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Ingen reklam, tack!

Trackback
RSS 2.0