Tisdag idag

Hade Ola här inatt, fick alltså gå upp tidigt trots att detta är min första officiellt lediga dag sedan den förste september. Men jag klagar inte, kan genomlida mycket för en uppvärmd säng ;) Gick och lade mig efter att han gått, gick inte upp igen förrän vid halv 11 och då endast för att jag kände mig tvungen då Emma skulle komma vid halv 12. Skitsnack, skratt, lunch, mer snack, genomgång av mitt gamla skolmaterial och lätt ångest. Underbar dag helt enkelt. Hon gick vid halv 4 och ungefär då satte jag mig med läxorna och med dem sitter jag fortfarande. Och jag äter nötter. Och pratar med misekisen (han har ju inte blivit deporterad till Höör än som tur är). Ska sitta till 9 kanske, då är det ju säsongsstart för husfruarna ;) Ola, sugen?? Och imorgon är det sovmorgon. Trevligt värre, har heldagslabb dock så har jag otur är jag inte hemma innan 7.. Blä.

Kommentarer
Postat av: Pinar

Guud vad jobbigt! :(

Kram

2009-10-06 @ 19:20:17
URL: http://typisktpinar.blogg.se/
Postat av: Annie

Jadå luftmadrassen är tillräckligt stor för att båda ska få plats. Det är en dubbel!

2009-10-06 @ 20:31:31
URL: http://anniesliv.blogg.se/
Postat av: Ola

Hehe, jag tittade in som jag lovade Stella:).



Men, dock så ber jag om ursäkt för att du inte fick se husfruarna, eller ja. Du fick inte se hela. Jag var tvungen att jobba så du fick faktist gå och lägga dig med mig :p.



Du fick i alla fall sovmorgon till 7-idag. Ganska trevligt. Sen låg vi och drog oss lite iaf :p. Men men, tittar in senare idag Stella. Lovar (K)

2009-10-07 @ 10:28:05
Postat av: Julia

Vad gör du på lördag? Om du inte har något speciellt för dig får du gärna ta en tur till abbekås :)

2009-10-07 @ 20:51:17
URL: http://itismedicine.blogspot.com
Postat av: Anna

Bara sju? Lyckost. Jag bor numera i skolan och äter bara frukost hemma... Ganska värdelöst att vara i skolan åtta(på morgonen) till tio(på kvällen) varje dag vill jag lova!

2009-10-07 @ 22:18:17
URL: http://snotra.blogg.se/

Här skriver du din åsikt:

Namn:
Stammis?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Ingen reklam, tack!

Trackback
RSS 2.0