Planeringsfreak?

Förmodligen. Passar väldigt bra iaf xD Men ändå, ni vet ju att jag lagt majoriteten av mitt sociala liv på hyllan fram tills tentaperioden är över? Ja, ni kan väl inte missat det iaf.. Så nu, f.r.o.m fredag, så är jag ledig! Typ. Planen var ju det iaf, men min almanacka börjar redan bli full! Jag förstår inte riktigt hur detta har gått till, men eftersom det är som det är så får ni säga till om det händer något spännande snart, för min kalender börjar sakna tomma ytor.. Och jag vill träffa folk ändå, kan ju inte låta lundalivet ta över helt, inte sant?

Har hittat ett nytt band också. Eller inte nytt-nytt, men nytt för mig. Muse.


Kommentarer
Postat av: Annie

Du kanske har tid med mig? Jag är i SKåne fre-sön. Pusspuss

2009-10-28 @ 20:18:04
URL: http://anniesliv.blogg.se/

Här skriver du din åsikt:

Namn:
Stammis?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Ingen reklam, tack!

Trackback
RSS 2.0