Lördag - fem dagar till undergången

Var i skolan idag som vanligt, kom nyss hem och sitter nu och renskriver anteckningar. Känns väl sådär. Satt med en gammal tenta i skolan idag och vi var åtta personer som lyckades lösa halva tentan på fem timmar. På torsdag ska vi lyckas lösa en hel tenta på sex timmar. Ensamma. Hur skall detta sluta?
Men iaf, drömde en massa konstiga drömmar inatt om museer, björnar, skidåkning och annat trams. Det dumma var att jag inte kunde somna om efteråt. Skickade ett sms till Ola vid halv 4 och då var han fortfarande uppe. Förstår mig inte på nattmänniskor. Men iaf, ynka tröst därifrån, han var väl upptagen med annat. Vaknade sedan vid 7 igen när klockan ringde och det kändes som om någon fyllt min hjärna med gelé medan jag sov. Med andra ord - min förkylning är på ingång igen. Trodde att jag besegrat den men nej, det är en envis jäven den här gången. Så ikväll, trots planerad utgång antingen till Dirty Frank eller någonstans i Malmö, så blir det återigen att sitta hemma och tycka synd om mig själv. Men ja, antar att jag överlever den här gången också. Det brukar jag ju göra.

Kommentarer
Postat av: Rosa

Hehe... Jag har aldrig avändt dom. Vill du köpa dom.. priset ink frakten. Alllt bra annas då?

2009-10-18 @ 17:20:29
URL: http://simplewome.blogg.se/

Här skriver du din åsikt:

Namn:
Stammis?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Ingen reklam, tack!

Trackback
RSS 2.0