Just rub it in my face, darling

Det pisseregnar utanför, jag har snor i hela hjärnan och det känns som om jag ska hosta upp mina lungor när som helst. Vad får jag då som uppmuntran? Jo, ett sms från min käre morbror. Inget fel med det förutom att jag blev ännu mer less på min nuvarande situation. Han och den nyblivna frugan är på bröllopssemester i Barcelona, njuter av 30 graders värme och sol. Vad mer? Ikväll ska de på Zlatans födelsedagsfest hemma hos honom och sen så ska de iväg och se när han spelar match någonstans. Allt för att Sissi känner Helena samt att hon är Zlatans frisör. Varför, VARFÖR, händer det inget spännande i mitt liv??

(Har inte gått och blivit fotbollsfrälst och tycker verkligen inte att Zlatan är Messias, vi får skylla på den jävla förkylningen. Men visst hade man velat vara med?)

Kommentarer
Postat av: Sophie

Hej, jo, klart vi ska ta igen mycket, jag har en jävla mycket jag ska ta igen på...speciellt mat! Jo, vi måste träffa Tove också, hon har permission på dagarna, idag ville hon gå på tatuerarmässa med mig, men jag är fortfarande sjukis :(

2009-10-04 @ 10:59:08
URL: http://sherbetsfiffi.blogg.se/

Här skriver du din åsikt:

Namn:
Stammis?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Ingen reklam, tack!

Trackback
RSS 2.0