Det blir verkligen aldrig som man planerat

Idag skulle jag egentligen på sittning på SSK och sedan dansa loss på Foxen med Saga. Men det blev inte så. Varför? Jo, en jävligt passande förkylning kom och lade (min) näsa i blöt. Så det blir att sitta hemma ikväll och tycka synd om mig själv, dricka te och äta kanelbullar.

Imorgon har det varit planerat sedan länge att jag skulle med Ola till Revingehed. Men det blev inte så heller. Varför? Jo, fortfarande den här dumma förkylningen. Hade inte klarat av att gå runt och kallprata en hel dag..

Och söndagen sen då.. Det blir verkligen aldrig som man tänkt sig, men den här gången kan jag inte skylla på förkylningen.

Och tillsist - klart att det svider att vara substitut, alla vill vi ju vara orginal. Men man får ta det som det kommer.


Kommentarer
Postat av: Julia

Naw, stackars Stella. Krya på dig nu!

2009-10-02 @ 21:33:12
URL: http://itismedicine.blogspot.com
Postat av: Sophie

Krya på oss! :( jag är fortfarande sjuk...och imorgon skulle jag egentligen gått och se Bob Hund med min Jörgen... :( blev inställt pga mina jävla mandlar! :( vi får trösta oss! Snyft, snyft

2009-10-02 @ 23:33:21
URL: http://sherbetsfiffi.blogg.se/

Här skriver du din åsikt:

Namn:
Stammis?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Ingen reklam, tack!

Trackback
RSS 2.0