Underbara helg!

Det var längesedan jag njutit så här mycket av att vara lite ledig. Visst, ledigheten var ju inte optimal med tanke på att jag satt med labbrapporten igårkväll, men en stor sak är annorlunda - jag har inte nästa tenta förrän den 12e januari. Tacka gud för det..
Min ledighet har jag idag firat med att köpa skor och en underbar vit tröja på Mobilia, nynnat på Krunegård och som avslutning så ska jag skriva klart labbrapporten. Det känns som slutet på en era. Grattis till mig! Jag överlevde ju ;)

Kommentarer
Postat av: Anna

Lyckliga du som inte har tentor förrän efter jul. Jag har tentor innan, och garanterat omtentor efter jul. Jäkla skit!

2009-11-01 @ 15:06:04
URL: http://snotra.blogg.se/
Postat av: Ola

Grattis älskling :)



Jag hade också kul på mobilia^^ Länge sen vi gjorde något så dyrt ihop haha. Blev en dyr runda.



Träffade TOVE på arenan. Hon var security!

2009-11-01 @ 17:52:34

Här skriver du din åsikt:

Namn:
Stammis?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Ingen reklam, tack!

Trackback
RSS 2.0