Söndag

Fars dag idag. Uppvaktade gubben lite nyss med ett par vantar, haha :) Natten/morgonen spenderades med Ola och sedan plågade jag mig själv (?) med två timmar yoga på Friskis. Jobbigt som fan, men sjukt underbart samtidigt. Sammanlagt har jag spenderat fyra timmar med att göra solhälsningen och annat kul den här veckan och jag måste erkänna att det är skönt att komma igång lite igen, lade ju allt på hyllan fullkomligt när tentaperioden började närma sig. Men nu jävlar!
Sitter med kärnfysiken nu och ska åka till Bara om ca 90 min. Fars dag firas enligt traditionen hemma hos mormor och morfar ätandes kåldolmar. Inte min favorit kanske, men när man bara får det en gång per år så längtar man ändå.

Vad gav ni era pappor idag?

Kommentarer
Postat av: Ola

Bio biljetter till 2012 filmen :)

2009-11-08 @ 15:08:38
Postat av: Stella

särskrivning, ola!

2009-11-08 @ 15:28:43
URL: http://stellapolaris.blogg.se/
Postat av: Sophie

Jag gav honom en bok och en stor kram! :)

2009-11-08 @ 22:44:02
URL: http://sherbetsfiffi.blogg.se/

Här skriver du din åsikt:

Namn:
Stammis?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Ingen reklam, tack!

Trackback
RSS 2.0