Lill-lördag och snart vanlig lördag igen

Igår var det premíär för mig på Pub Rydbergs. Middagen kostade 20 kr och livslångt medlemskap 5 kr. Massa skitsnack, nya människor och massor av intryck. Något som förvånade mig var att Fysicum lyckas locka till sig så pass många andra från andra utbildningar. Ett helt bord togs tex upp av LTH:are. Hade väldigt mysigt, åkte dock hem vid halv 11 eftersom jag vill fungera någonlunda ordentligt imorse. Det misslyckades, kändes som om någon hällt eter i mina öron eller nåt.. Plugg i skolan hela dagen och nu är jag hemma iaf, ska pyssla lite mer relativitetsteorin och sen så blir det yoga med pojkarna (om de vågar då, haha).

Imorgon är det äventyr för mig och en massa lundabor på IKEA. Detta kan bli intressant. Vi kommer in vid 1 typ, öppen inbjudan om ni vill se folk från andra sidan Hallandsåsen ;) Men imorgonkväll är lite tom dock, vad händer?


Kommentarer
Postat av: v i c k a n

stella, vad är det göra hör. ska du med till österrike ändå?:D:D

2009-11-07 @ 00:37:19

Här skriver du din åsikt:

Namn:
Stammis?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Ingen reklam, tack!

Trackback
RSS 2.0