Fredag & lördag

Skola först som vanligt, sen så skulle jag hitta till mormor och morfar i Bara. Det gick bra ända tills jag körde vilse i Staffanstorp xD Det löste sig dock. Lunch i Bara, en runda inom jobb, hem och sov middag, gjorde mig fin och sen så var klockan 7 och Ola kom och hämtade mig. Middag på en liten mysig restaurang vid Konsethuset och sen såg vi premiären av 2012. Väldigt välgjord film, dock har jag svårt att köpa det.. Lider lite av det där "det-händer-ändå-inte-mig-syndromet". Men jag är nöjd med kvällen. Verkligen.
Idag blir det Malmö-sightseeing med Simon, Saga och Ellen och efter det middag hos Simon. Ikväll blir det Gåsafesten i Lund med samma människor. Gäss we can!

Kommentarer
Postat av: MizthaNguyen

Hejsan! Jag och min kompis har gjort en dansvideo och skulle uppskatta ifall ni kunde ta er en titt :)



ha en fortsatt trevlig kväll :)

2009-11-18 @ 23:52:06
URL: http://mizthanguyen.blogg.se/

Här skriver du din åsikt:

Namn:
Stammis?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Ingen reklam, tack!

Trackback
RSS 2.0