Vad har hänt då? 15



Jo, jah har varit på bio med de här töserna. I tosdags blev det "Änglar och Demoner" på Royal. Trevligt, trevligt. Även fika på Barista samt godisätning och skitsnack.

  

Igår så var det brännboll i Pildammarna med en massa glada människor. Kände några, men där var även en hel del nya ansikten. Jag som var (är) förkyld spelade inte så jag och Anna var allsmäktiga och enväldiga domare. Vi gjorde oss INTE populära, haha.

Vad mer? Inte mycket. Skolan är ju snart slut och imorgon är det studentmiddag. Jag har en finfin klänning och jag ska bara lyckas lokalisera min gröna underbara skor i garderobshelvetet. Mission impossible? Kanske.
Mer? Jag har tappat rösten faktiskt. Låter som en hes kråka som försöker sjunga Coldplay. Inte vackert. Jag har t.o.m ställt in alla planer på att hålla tal på middagen imorgon. Jag antar att jag hade kunnat sjunga Gullefjun typ och faktiskt pricka rätt toner, men det skulle fortfarande inte vara vackert.

JOHN BLIR GAMMAL OCH BÖR FÅ ÅNGEST IDAG !!!



Och den här killen blir system-myndig idag. John Majvall, mitt allt (typ vän/pojkvän/ex/bästis/väninna/etc) fyller 20 :) Hade planer på att gratta honom hemma hos honom idag, men jag antar att det är familjedag idag, typ. Det får bli på lördag istället. Jag har fortfarande problem med hans present.. Men jag tror att jag har kommit på något bra faktiskt.
Men grattis till John. Lycka till med allt söt <3

Men nu så ska jag och kollektivet bege oss till Ön för att fika. Myspys i försommarkvällen alltså.

Kommentarer
Postat av: Patrik/Lange

Grattis till John! ^^

2009-05-21 @ 19:17:01
Postat av: Sophie

Jag har försökt gratta den dära jäveln, men han svarar ju inte :(

Ja, myspys ^^

2009-05-21 @ 19:31:19
URL: http://sherbetsfiffi.blogg.se/
Postat av: John

Vi vann ju visst det! :O

2009-05-22 @ 09:28:57
URL: http://johnboy.blogg.se/

Här skriver du din åsikt:

Namn:
Stammis?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Ingen reklam, tack!

Trackback
RSS 2.0