Söndag - 26

Hinner bara skriva några få rader eftersom min hemtenta ropar på mig samt att jag måste gå om ca en timme. Ska till Fuglie (!) och fira Martins 18årsdag. Men iaf, Inkonst med Julia (a.k.a Flåsande Pildammsflodhästen) var på agendan igårkväll, blev dock planer på KB istället som sen blev Möllan och sen KB igen men sen inte pga en dum vakt -> Julia får ta min KB-oskuld nästa fredag istället. Men tack för kvällen ändå! Hade jättetrevligt och tack för att jag fick prata av mig lite gumman <3 Är dock lite rädd att du fick höra lite mer än vad du klarar av xD

Kommentarer
Postat av: pelle

uäh, hemtenta!? vad handlar den om?

2009-05-10 @ 18:17:28
URL: http://pellespersonliga.se

Här skriver du din åsikt:

Namn:
Stammis?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Ingen reklam, tack!

Trackback
RSS 2.0