Pragpragpragprag om ca 90 min !!

Dvs - jag panikpackar. Kan man ha med sig fyra par skor för fem dagar? Hm, ja, det tycker iaf jag. Får se om de får plats i väskan dock.. Skulle få lite sällskap och hjälp med packningen av Ola och Tove, och visst, de kom, men just nu ligger de bägge i min säng och snarkar i kör.. Vad fan, nu sitter jag ju här och får ångest!
Men jag antar att detta lilla inlägg är mitt hejdå. Jag kommer hem igen måndagmorgon så ni får se till att inte glömma mig! Vettefan om jag kommer att blogga just då dock, tror att jag kommer behöva vila ut med tanke på att jag inte kommer få så mycket sömn nu de närmsta fem dygnen ;) Men ha det så kul så länge, jag ska dricka en öl åt er.

Kommentarer
Postat av: John

Hej :)

Hoppas du får det trevligt som sagt, och att du minns allt roligt som händer dig.. ;)

2009-05-28 @ 09:08:23
URL: http://johnboy.blogg.se/
Postat av: Tove

JAG SAKNAR DIG! Och nu har Ola gått och blivit sjuk så jag får inte träffa honom :(

2009-05-28 @ 21:23:03
URL: http://minmormor.blogspot.com
Postat av: Ola

SV: Tove, Konstigt att jag blir sjuk, jag har varit med dig och stella.. två sjuklingar :p men nej, mår lite bättre. kanske kan träffa dig imorn..



Stella, du får komma hem nu. Kollektivet saknar dig!

2009-05-28 @ 22:25:35
Postat av: Patrik/Lange

Ytterligare en kollektivmedlem yttrar härmed att du är saknad. Hoppas på att få höra samtliga smaskiga detaljer om din resa när du är tillbaka :)

2009-05-29 @ 17:36:21
Postat av: Ola

Rappa på att komma hem nu, fan inte van att det går så här lång tid utan att snacka med dig.. - Hur fan skall vi klara din tid på Grekland? :S

2009-05-31 @ 01:58:19

Här skriver du din åsikt:

Namn:
Stammis?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Ingen reklam, tack!

Trackback
RSS 2.0