Ola blir 19 idag :)

Parhästar - kolleger/dylikt som delar på arbetsbördor etc eftersom en delad börda är lättare är bära. Kan även syfta till två väldigt samspelta vänner.

Ola är min parhäst. Den som står bredvid mig i vått och torrt.

Idag så fyller han, min lilla apa, 19 år :) Stort grattis! Kanske inte träffar honom idag, men på lördag smäller det, då jävlar!



Känns som om detta egentligen blir en form av hyllningstal (som han nog egentligen inte förtjänar, haha), men jag är glad över att han kom in i mitt liv när han gjorde. Och jag är ännu gladare över att han stannat kvar. Fan vad mycket skit vi har hittat på det senaste året (tiden går fort när man har roligt)! Det är filmkvällar, promenader, nya vänner och framför allt en axel att gråta ut på när man behöver. Han är här för mig, helt enkelt.
Tack för att du finns och grattis på födelsedagen <3

Kommentarer
Postat av: Sophie

Congratz till honom ;) fast jag har redan sjungit för honom i ett sms xD

2009-05-01 @ 16:47:25
URL: http://sherbetsfiffi.blogg.se/

Här skriver du din åsikt:

Namn:
Stammis?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Ingen reklam, tack!

Trackback
RSS 2.0