Helgen (och idag är det 11 dagar till studenten och 2 till Prag)



I lördags var det dags att fira den här lille nissen :)  Mat i en lokal på Söderkulla och sen utgång. Jag och Emma hade tidigare på dagen varit och shoppat ut ett väldigt fint silverarmband till honom och jag tror faktiskt att han blev jätteglad. Det passade iaf honom perfekt. Efter lokalen bar det av mot Möllan och L'Angelos. Där kändes det som om vi var konstant övervakade eftersom personalen var meddelad om att vi hade personer under 18 i sällskapet.. Men vad gjorde det? Det var iaf en riktigt rolig kväll med trevliga människor.

 

Victor och Tove var med som vanligt. Kollektivet i mitt hjärta <3
Tove ser förresten ut som Barbara, haha xD



Lilltösen och jag :) Det blir fest när du fyller 18 gumman! Inga övervakare då inte!!

 

Anton, Langeliten, Elén och Jimi. Ytterst trevliga människor. Missade efterfesten med dem eftersom jag fortfarande inte mår bra, och jag mådde ännu sämre i lördags.. Men men, en annan kväll.

  

Blev (positivt?) överraskad när jag hittade en hel rad egobilder på mina små fjortisvänner (ja, Emma, nu får du fan vara det eftersom du inte varit det innan xD). Emma och Malin hade kul med min kamera när jag lullade med annat. Men det var kul med lite annorlunda bilder iaf ;)



Sophie!

 

Siri och Ola fick också vara med på ett hörn.

Har inte så många fler bilder, så skicka gärna några till mig senare. Puss!

Kommentarer
Postat av: Sophie

Jag är snygg;)

2009-05-25 @ 21:45:50
URL: http://sherbetsfiffi.blogg.se/

Här skriver du din åsikt:

Namn:
Stammis?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Ingen reklam, tack!

Trackback
RSS 2.0