Gårdagen då

Studentmiddagen ägde rum igår, och gällande middagen har jag sbsolut inget att klaga på. Underbart god mat och gott sällskap i väldigt fina lokaler. Det är synd att jag inte kunde spela in alla tal och sånger för de var verkligen jättebra, men det var andra som spelade in och jag ska se om jag kan lägga vantarna på något.. Det var ju meningen att jag själv skulle vara en av dem som höll tal, men med tanke på hur jag lät igår och jag kunde inte ens pricka rätt toner i en vanlig konversation, hur skulle det då slutat om jag sjungit eller hållt tal?
Men efter middagen blev det iaf Buddha Lounge. Stort tack till Shariar som fixade in oss billigare. Väl inne var det faktiskt en väldigt trevlig lokal, men jag måste erkänna att det absolut inte var min musiksmak. För mycket hiphop för min del. Det tyckte nog många av mina klasskamrater med, för det var en hel del som gick efter ca en timme. Själv höll jag ut till lite innan två men då gav min hals upp så jag, Anna och Ola begav oss hem mot mig. Te, macka och mys i köket och sen välförtjänt sömn. Men tack Nh06n för en trevlig kväll. Det var underbart.

 

Här är vi då på middagen.. Alla var väldigt uppklädda.

 

På Buddha hittade vi alternativa underhållningsmetoder.



Tar med denna bara för att den är så mysig och färgglad :)

 

Julia och Anna

  

Pojkarna i mitt (Ola, John och Lange) bestämde sig för att joina.

Kommentarer
Postat av: Julia

Håller med, Buddha var verkligen inget ställe i min smak...tacka vet jag KB! (som vi måste besöka innan studenten!)

Underbara bilder förresten!

2009-05-23 @ 19:48:35
Postat av: John

Det var trevligt :) synd att du inte hade någon röst bara.. =/ Men dansen var trevlig iaf :)

2009-05-24 @ 12:53:24
URL: http://johnboy.blogg.se/
Postat av: Sophie

Gillar Lange på den bilden xD Helt craaaaaaazy!

2009-05-25 @ 01:00:24
URL: http://sherbetsfiffi.blogg.se/

Här skriver du din åsikt:

Namn:
Stammis?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Ingen reklam, tack!

Trackback
RSS 2.0