Förlåt

.. för den dåliga uppdateringen på sistonde, men jag har haft mycket att göra (som vanligt). Har inte heller haft tillgång till datorn konstant eftersom jag faktiskt inte varit hemma så mycket. Men iaf, den här veckan har hittills bjudit på en del övernattningar, överraskningar och en massa plugg. Resten av veckan kommer bli likadan.
Gjorde (sista!) historieprovet idag eftersom jag ska till MAH imorgon och prova på den lokala antagningen. Går det bra där så hoppas jag på en intervju i juni :) Idag så var även idrotten inställd vilket jag tackar varenda regngud för eftersom det innebar att jag slapp genomlida coppers en gång till.
Snart så kallar maten och min hemtenta ligger och lurar på skrivbordet, får väl gör något åt det hela.. Skriver mer när det händer nåt vettigt i mitt liv.

Kommentarer
Postat av: pelle

yeah, livet "från den rosa sidan". Det borde man börja säga ;D



Coppers? Är det det där testet man gjorde förr?

2009-05-06 @ 19:42:23
URL: http://pellespersonliga.se
Postat av: John

Sv: Haha som en diss? :P

Alla har vi ju våra brister... XD

haha pusspuss tolka det som du vill :P

2009-05-06 @ 21:37:02
URL: http://johnboy.blogg.se/
Postat av: John

Trevligt att du tittade förbi idag :)

2009-05-06 @ 21:37:27
URL: http://johnboy.blogg.se/
Postat av: Ola

Det var kul att vi kunde träffas lite idag iaf :) - Ses imorgon:p

2009-05-06 @ 23:12:59

Här skriver du din åsikt:

Namn:
Stammis?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Ingen reklam, tack!

Trackback
RSS 2.0