24

Det var ett jobbigt telefonsamtal. Hemskt. Men samtidigt så behövdes det verkligen. Jag har varken varit så ledsen eller så lättad under ett samtal som jag var igårkväll. Jag var glad över att vi pratade, ledsen över en del av sakerna jag fick höra. Men samtidigt - jag kunde ju inte heller direkt förvänta att han skulle vänta på mig för evigt, inte sant? Men jag får iaf ha kvar honom i mitt liv. Bara det gör mig lycklig. Kommer alltid att älska honom.

Annars idag så har jag och Anna studat oss i skolan. Efteråt trösthandlade vi lite kläder och jag tror även att jag har hittat skor till studenten :) Ska in och prova dem imorgon igen. Och jag köpte en tröja som jag ska ha på mig på lördag, nu ska jag bara hitta de där perfekta strumpbyxorna också.. blir en rtiktigt snygg outfit sen.
Sen så har jag också börjat spåna på Langes present :) Jag och Tove har ett tema och jag tror även att Ola och Victor vill joina på den.. Eventuellt John också (om han tar sitt förnuft till fånga och gör oss sällskap vill säga, vilket jag tror att han gör). Så det blir en stooor present till Langeliten. Med ett fint tema xD

Nästa problem, eller snarare utmaning, blir Johns 20årspresent. Jag vill ju hitta något som är typiskt honom men samtidigt något som är typiskt mig. Vill inte att det ska vara något hopslafsat panik-köp utan jag vill att det ska vara speciellt. Från mig till honom.

Kommentarer

Här skriver du din åsikt:

Namn:
Stammis?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Ingen reklam, tack!

Trackback
RSS 2.0